BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pengikut-pengikut ku!

http://www.emocutez.com ENJOY MY BLOG!!! http://www.emocutez.com

Wednesday, December 29, 2010

intersTing story !! ?? (kot)

AssalamUalaikum Sumer !!!!

Updating blog again !!!
da lame terabai dah blog aku nih,,
sian dy,,,

so ari ni aku nak gtau tentang 1 cerita menarik

ciTer dy camni,,,

aku ade member,,,,
dulu time skola rendah,, aku mmg 1 kepala ngn dy,,
bes giler kawan ngn dy,,,
mcm2 kitorang buat samer2,,
hahahaha,, tapi xdela bende jahat2,,,

aku ingat lagi time skola rendah,,
main bola baling same2
training olahrage samer2
buat bising kat klas samer2
hahaha mmg bes giler,,,,
byk kenangan ngn dy,,,

and then bile masok skola menengah,,
kitorang pun masok skolah lain2,,
ade la rase sedih skit,,,,
tapi leh gak still jumpe,,
tapi tu pun kkdg,,
setahun skali je,, time bulan pose,,
hahahah !!

skang aku da form 3 da !!
3 taon xjumpe dy,,
nak kate rindu tu xdela,,
sbb maybe masing2 got new life,,,
tp klo jumpe gerenti knl gak,,
xkan lupe member punyer,,,

and then life goes on,,
everything went normal,,
sampai la aku trial,,
dapat 2a je,, haha bodo toi aku nih,,
pas tu pmr,, abis pmr merdeka !!
for 2 months,,, xde keje cam org giler

23.12.2010(result kuar),,
mmg cuak giler,, seminggu tu aku kire hari jer,,,
kahirnye kuar gak,,
dapat 6a3b (oke le tu)
so everything went to normal again,,,

keesokan arinyer (24.12.2020 ari jumaat)
aku ngh on9 facebook,,
chatting ngn member,,
senyum2 sorang depan skrin komp,,
and then suddenly aku dapat briter,,
meber aku yg 3 taon xjumpe tu da meninggal,,
hah ???
betol ke?? aku xcaye,,,

macam nak luruh jantung aku dengar briter tu,,
dy meninggal sbb xcident,,
adoi,, sedihnyer la,,,
budak tu baik,, ajal nye wal plak,,
na wat camne takdir tuhan,,
ramai member2 aku contact aku,,
gtau sal dy,,
tiap2 kali depa gtau,, makin sakit aty aku,,
kehilangan seorang sahabat yg cukop baik,,
aku xpena sangke bende ni berlaku,,
rase menyesal giler 3taon nih,,
sbb aku xselalu lpk ngn dy,,
sedih siot ilang member,,
tapi bende dah jadi,,
moge rohnye ditempatkan bersama2 org2 yg beriman,,
AL-FATIHAH UNTUK MUHAMMAD SHAHRUL NAZAM BIN SAYUTI,,

pengajaran : hargaila member korang !!!

0 comments: