BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pengikut-pengikut ku!

http://www.emocutez.com ENJOY MY BLOG!!! http://www.emocutez.com

Sunday, May 29, 2011

Ujey's Story 2!!

AssalaMUalaiKUm !!!!!
hahahaha,, lame beno xupdate yer (balik2 ayt same jer)

okeh2,, for this time,,,
ats desakan pihak2 tertentu,, aku nak abih kan citer nih,,,,,

so di mana kita berhenti ??????

oooo,, part ujey xdilayan tu ek ???

oke2,, the story continues,,,,

walaupun !!
Ujey xdilayan oleh gadis tersebut,, namun beliau tidak mengalah,,,,

pada 1 ary (JENG! JENG ! JENG! )
Ujey tgh bersiar2 di tepi pantai,,,
untuk merelease tension kerna xdapat tackle gadis tersebut,,,,
udara kat tepi pantai tu,, sungguh nyaman,,,
pantai dy putih beno,,,
air laut biru giler,angin tiup sepoi2 bahasa,,,
mmg syok la time tuh,,,,



TIBA2 !!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ujey terlihat gadis idamannya tgh berlari menyusuri pantai,,,
pergh !! terkesima mata ujey melihat keayuan gadis idamannya,,,

TAPI !!!!!

rupe2nye,, ade dua org mamat tgh kejo dy,,,
nak kaco gadis tu la kot ,,,,
Ujey kenal mamat2 tuh,,,,
namenye KJAT ngn EKI,,,
hahaha lawak giler name ,,,
UJEY pun panas aty la,,,,
yela,, awek kene kaco la katekan,,,
sape x hot?????

LALU !!!!

Ujey menyelamatkan gadis idamannya itu,,,
"WOI,, hampa xmalu ka kaco bini aku ???" jerit Ujey
"WOI!! Hg lg xmalu ka kate aku bini hg ???" gadis tu plak jerit,,,

hahaha,, sian Ujey kene sound depan2,, hahaha,,,,

"huh, xsegan ngaku bini,," kata Kjat
"ntah, kalo muke jambu cam aku bley gak,," ujar Eki
"lantak kat aku la !! ade kaco perot kome ke ???" balas Ujey
"aish!! main perot ni aku hot nih,, ini sudah lebih" Kjat bersuare
"Ape lg,, jom settle la !!" jerit Eki,,,
"Okeh!!" jerit mereka bertiga serentak,,,



<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

"oke,, aku jadi ref,," kate gadis itu
"orait !!" jawab Eki
"oke set,, one-two-JUs!!"
"hahaha, kau kalah Kjat,, skang turn Eki lak"
"okeh2, kau jgn lupa,, aku handalan di kg ini,,"
"oke2,, one-two-JUS!!"
"hahaha,, handalan hampeh,, kalah gak kat tangan aku"

so, as the result Ujey menang lawan JUs ngn depa,,,
Gadis tersebut tu pun berjaya diselamatkan,,,

------------------------------pendek criter--------------------------------------

Ujey ngn gadis tersebut tu pun kawen lah,,,,,

pada malam pertama !!!!!

"MAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" UJEY MENJERIT
"Nape ni bang ??
"ni makhluk mane lak sebelah kau nih ???"
"ooo,, ni abg batman,, dy saka family ayang"
"pulak dah,, suh dy blah,, aku xmau dy ade kat sini"
"eh mane bleh, kene bagi upah dulu kat dy "
"mende upahnye??"
"kepale abg la,, hahahahaha"

lalu Ujey pun mati dipenggal kepale oleh abg batman isteri beliau

THE END !!!

0 comments: